Пројекат се односи на нашу потребу да ученике више заинтересујемо за СТЕМ предмете тако што ћемо отићи корак даље у учењу заснованом на игрицама. Ученици у партнерским земљама ће експериментисати са дигиталном верзијом Монопола тестирајући своје савладано знање о исхрани, а затим ће бити охрабрени да искористе овај шаблон или почну од нуле како би дизајнирали дигиталну друштвену игру „СТЕМополи“ укључујући елементе технологије и принципе правилне исхране и то на све матерње језике.
Циљ пројекта:
1. промовише интересовање и изврсност за науку, технологију, инжењеринг и математику (STEM) и SТЕАМ приступ
2. тестирати овладано знање о исхрани ученика
3. оснажити ученике да дизајнирају дигиталну образовну таблу за игру укључујући елементе технологије и принципе правилне исхране
4. оснажити ученике да дизајнирају и истражују резултате вештачке интелигенције како би их укључили на своју таблу за игру
Тако ће да:
-Побољшају своју медијску и прехрамбену писменост
-Да буду опремљени одговарајућим 7Ц и дигиталним вештинама за њихова академска достигнућа и будући живот
-Побољшајте њихово благостање коришћењем гамификације у процесу учења
Аутори пројекта:
Аспасиа Милона, ЕПАЛ Напфактос, Напфактос, Грчка
Марија Ракић-Љубомировић; Хемијско-прехрамбено технолошка школа, Београд, Србија
Време реализације пројекта:
Током школске 2023/2024. године
Календар активности:
1. Ко је ко: ученици и наставници се представљају, државу, град и школу (октобар)
2. Лого: бирање и гласање (октобар-новембар)
3. Гејмификација у образовању – Експериментисање табле за игру и тестирање савладаности о исхрани Наука (децембар-јануар)
4. Пракса: Деловање дизајнера гејмификације (фебруар-април)
5. Хајде да се играмо (мај)
6. Дисеминација
7. Евалуација
Сарадња и комуникација одржаваће се, поред странице Twinspace пројекта, коришћењем Веб2.0 алата и месечних онлајн састанака.
Одговорности ће бити подједнако подељене на основу вештина и специјалности сваког наставника и/или ученика.